Prijeđi na glavni sadržaj
Zagrebačka Filharmonija logo
banner 1
Novosti
Povratak
Miljenik zagrebačke publike u spomen na Lovru pl. Matačića
08. veljače 2023.

Miljenik zagrebačke publike u spomen na Lovru pl. Matačića

Maestro Kazushi Ono, miljenik zagrebačke publike, nekadašnji šef dirigent Zagrebačke filharmonije, nastupa u jednom od vrhunaca simfonijskog repertoara. Sedma simfonija jedna je od tri instrumentalne simfonije između vokalne Četvrte i zborske Osme – ostvarenje puno izazova koje u opusu Gustava Mahlera najprovokativnije iskoračuje u smjeru glazbenog modernizma. Koncert se tradicionalno održava u sjećanje na nekadašnjeg šefa dirigenta Zagrebačke filharmonije, velikog Lovru pl. Matačića

Glazbeničku osobnost maestra Kazushija Onoa oblikovale su kulture Japana, u kojem je rođen, i Europe, gdje je stekao obrazovanje. Njegov rad odraz je tih dvaju utjecaja i spoj različitih stilova i formi, od barokne glazbe do novih skladbi, te od orkestralne glazbe do opere. Njegova strast, glazbeni intelekt i sposobnost da dopire do slušatelja raznih jezika i kultura, doveli su ga do dugogodišnjih suradnji diljem svijeta.

Nedavno je preuzeo ulogu šefa-dirigenta Filharmonije u Bruxellesu, a i dalje obnaša dužnost šefa-dirigenta Tokijskog metropolitanskog simfonijskog orkestra te umjetničkog direktora Novog narodnog kazališta u Tokiju.

Kao miljenik orkestralnih glazbenika, već više od trideset godina bez prekida obnaša uloge šefa dirigenta, ostavivši trajni umjetnički pečat u orkestrima kao što su Zagrebačka filharmonija, Tokijska filharmonija, Badensko državno kazalište u Karlsruheu, La Monnaie, Opéra National u Lyonu, Filharmonija Arturo Toscanini i Simfonijski orkestar Barcelone. Redovito gostuje u Metropolitanu, Scali i Pariškoj operi, u orkestrima kao što su Londonski simfonijski orkestar, Londonska filharmonija, Orchestre de Paris, Simfonijski orkestar grada Birminghama te Orkestar Romanske Švicarske.

Dobro poznavanje slavenskih, latinskih i germanskih kultura oblikovalo je njegovo duboko razumijevanje glazbe. Njemačku tradiciju naslijedio je od svojega mentora Wolfganga Sawallischa te je dirigirao izvedbama gotovo cijelog Wagnerova opusa, dok je dublji uvid u bel canto repertoar preuzeo od Giuseppea Patanéa.