Prijeđi na glavni sadržaj
Zagrebačka Filharmonija logo
banner 1
Novosti
Povratak
NATJEČAJ ZA IZBOR I IMENOVANJE RAVNATELJA/ICE ZAGREBAČKE FILHARMONIJE
16. studenoga 2022.

NATJEČAJ ZA IZBOR I IMENOVANJE RAVNATELJA/ICE ZAGREBAČKE FILHARMONIJE

Na temelju članaka 40. i 41. Zakona o ustanovama (Narodne novine br. 76/93., 47/99., 35/08.,
127/2019), članka 40. Zakona o kulturnim vijećima i financiranju javnih potreba u kulturi
(Narodne novine br. 83/22), članka 33. i članka 34. Statuta Zagrebačke filharmonije ur. broj:
1286-1/2022 od 26. listopada 2022. godine, Upravno vijeće Zagrebačke filharmonije na 13.
Sjednici održanoj 10. studenog 2022. godine, raspisuje
JAVNI NATJEČAJ
za izbor i imenovanje ravnatelja/ice Zagrebačke filharmonije
Za ravnatelja/icu Zagrebačke filharmonije može se imenovati osoba koja ispunjava sljedeće
uvjete:
- završen diplomski sveučilišni studij ili integrirani preddiplomski i diplomski
sveučilišni studij ili specijalistički diplomski stručni studij ili s njim izjednačeni studij s
područja društvenih ili humanističkih znanosti ili umjetničkog područja;
- koja se odlikuje stručnim, radnim i organizacijskim sposobnostima;
- koja ima pet godina rada u kulturi;
- protiv koje se ne vodi kazneni postupak što se dokazuje uvjerenjem pribavljenim od
nadležnog suda ili sustavom e-Građani koje ne smije biti starije od 15 (petnaest) dana od
dana podnošenja prijave.
Na natječaj se mogu javiti osobe oba spola.
Izrazi upotrijebljeni u ovom javnom natječaju, a koji imaju rodno značenje, odnose se jednako
na muški i ženski rod, bez obzira na to u kojem su rodu navedeni.
Ravnatelj/ica se imenuje na temelju javnog natječaja na 4 (četiri) godine.
Ravnatelja/icu Zagrebačke filharmonije imenuje i razrješava gradonačelnik Grada Zagreba uz
prethodno mišljenje Upravnog vijeća.
Ravnatelj/ica se imenuje na temelju predloženog četverogodišnjeg programa rada i razvitka
Zagrebačke filharmonije koji se obvezno prilaže uz prijavu na javni natječaj.
Kandidati na natječaj obvezno dostavljaju sljedeću dokumentaciju:
vlastoručno potpisanu prijavu na natječaj;
životopis s opisom dosadašnjeg rada;
prijedlog četverogodišnjeg programa rada i razvitka Zagrebačke filharmonije;
dokaz o stečenoj stručnoj spremi (u presliku);
dokaz o radu u kulturi (elektronički zapis ili potvrda o podatcima
evidentiranim u matičnoj evidenciji HZMO-a) i drugi odgovarajući dokazi;
uvjerenje pribavljeno od nadležnog suda ili sustavom e-Građani da se protiv
osobe ne vodi kazneni postupak koje ne smije biti starije od 15 (petnaest) dana
od dana podnošenja prijave.
Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima,
dužan je u prijavi na natječaj priložiti svu propisanu dokumentaciju prema posebnom zakonu i
ima prednost u odnosu na ostale kandidate pod jednakim uvjetima.
Kandidati koji ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o
hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine
broj 121/17, 98/19 i 84/21) uz prijavu na javni natječaj dužni su priložiti, osim dokaza o
ispunjavanju traženih uvjeta i sve potrebne dokaze propisane člankom 103. stavak 1. Zakona
o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji.

Poveznica na internetsku stranicu Ministarstva hrvatskih branitelja s popisom dokaza
potrebnih za ostvarivanje prava prednosti:
https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//dokumenti/Nikola//popis%20dokaza%20za%
20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju-
%20ZOHBDR%202021.pdf.
Kandidati koji ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 48. Zakona o
civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (Narodne novine broj 84/21), uz prijavu na
natječaj u kojoj se pozivaju na to pravo, dužni su dostaviti i sve potrebne dokaze iz članka 49.
stavak 1. navedenog zakona, dostupne na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja.
Poveznica na internetsku stranicu Ministarstva hrvatskih branitelja s popisom dokaza
potrebnih za ostvarivanje prava prednosti:
https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//dokumenti/Nikola//popis%20dokaza%20za%
20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju-
%20Zakon%20o%20civilnim%20stradalnicima%20iz%20DR.pdf.
Prijave na natječaj s traženom obveznom dokumentacijom dostavljaju se preporučeno poštom
ili neposredno na adresu Zagrebačka filharmonija, Zagreb, Trg Stjepana Radića 4, s
naznakom „Javni natječaj za ravnatelja/icu“- ne otvaraj“.
Rok za podnošenje prijava je 30 (trideset) dana od objave natječaja u Narodnim novinama i na
mrežnim stranicama Zagrebačke filharmonije.
Potpunom prijavom smatra se ona koja sadrži sve podatke i priloge navedene u ovom
natječaju.
Osoba čija je prijava nepravodobna i nepotpuna odnosno osoba koja ne ispunjava formalne
uvjete iz javnog natječaja, ne smatra se kandidatom prijavljenim na javni natječaj niti će biti
pozvana na dopunu.
O izboru ravnatelja kandidati će biti obaviješteni u roku od 45 (četrdeset pet) dana od dana
isteka roka za podnošenje prijava.
Osobni podatci podnositelja prijave dostupni iz prijave, kao i osobni podatci dostupni iz gore
navedenih priloga uz prijavu na javni natječaj, prikupljaju se i obrađuju isključivo za potrebe
provedbe javnog natječaja.
Prijavom na javni natječaj kandidati su izričito suglasni da Zagrebačka filharmonija kao
voditelj obrade može prikupljati, koristiti i dalje obrađivati podatke u svrhu provođenja
natječajne procedure, sukladno odredbama Uredbe (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i
Vijeća od 27. travnja 2016. o zaštiti pojedinaca u vezi s obradom osobnih podataka i o
slobodnom kretanju takvih podataka, te o stavljanju izvan snage Direktive 95/46/EZ (Opća
uredba o zaštiti podataka) SL EU L119, i Zakona o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka
(Narodne novine br. 42/18).
Odluka o rezultatima javnog natječaja bit će objavljena na mrežnim stranicama Zagrebačke
filharmonije (
www.zgf.hr) sukladno članku 10. stavku 1. točki 10. Zakona o pravu na pristup
informacijama (Narodne novine br. 25/13, 85/15 i 69/22).

Zagreb, 10. studenog 2022.                                                 Predsjednica Upravnog vijeća

Broj: 1469/1-2022                                                                  mr. sc. Naima Balić